This site uses cookies to offer you a better browsing experience.
We are sorry but the job is no longer open.
Specialista zákaznického servisu (pro juniory!)
Baví Vás kontakt se zákazníky? Hledáme svědomitého pracovníka klientského helpdesku, který jim pomůže s řešením jejich požadavků.
Popis
Pozici obsazujeme pro českou společnost, která je partnerem SAP ČR.
Na této pozici budete:
- poskytovat zákaznickou podporu na SAP projektu
- mít na starosti prvotní kontakt s uživateli, příjem požadavků prostřednictvím e-mailu a telefonu
- spravovat zákaznické požadavky v systému
- monitorovat stav řešení požadavků, komunikovat směrem k zákazníkům
- jedná se o netechnickou pozici zaměřenou spíše na administrativu
Požadavky
- dobrá znalost práce v MS Office
- dobrá uživatelská znalost MS Windows
- perfektní znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- AJ alespoň na pasivní úrovni
- SŠ vzdělání
- výhodou zkušenosti na pozici helpdesk
- pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy s požadovanými znalostmi
- velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné a vstřícné vystupování
- schopnost práce v týmu, organizační dovednosti, samostatný a zodpovědný přístup k práci
Nabídka
- společnost nabízí práci na zaměstnanecký pracovní poměr na plný úvazek
- mezi benefity patří stravenky, mobil, notebook, zaškolení, další vzdělávání u SAP ČR, možnost profesního růstu a zvyšování kvalifikace
- práce přímo v centru Prahy (Václavské náměstí)
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj životopis v českém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Locality | Praha |
Locality | Praha |
Locality | Praha |