Incident Manager
Hledáme zkušeného kolegu, který bude odpovědný za incident management na produktu webové aplikace v úspěšném R&D centru.
Locality | Brno |
Contact person | |
Phone |
Description
Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku globální SW společnosti, která vyvíjí a dodává SW produkty v oblasti telekomunikací.
Co Vám svěříme:
- prioritizování příchozích (interních) incidentů a jejich přiřazování do teamu DevOps engineers
- později také vedení menšího týmu specialistů podporujících produktovou webovou aplikaci pro monitoring, analýzu, vizualizaci a reporting telco dat
- obvykle se jedná o incidenty/žádosti o pomoc s integrací různých firemních produktů
- řešení žádostí o kontrolu konzistence odeslaných nebo přijímaných dat, žádosti o kontrolu kompatibility schémat atd.
- zodpovědnost za vyvíjené aplikace pro vysoce paralelní zpracování dat jak v Kubernetes, tak i v clusteru virtuálních strojů
- budete se snažit předcházet možným eskalacím či problémům
- pracuje se zde v agilním prostředí, budete úzce spolupracovat s Product managerem a Engineering Managerem
Requirements
Koho bychom rádi potkali:
- máte zkušenosti s koordinací supportu
- máte zkušenosti s prioritizací a managováním externích nebo interních incidentů/ticketů (není nezbytnou podmínkou)
- domluvíte se plynně anglicky s kýmkoliv po světě
- vystudovali jste VŠ/SŠ technického směru
- jste verbálně zdatní a jste schopní efektivně řešit nastalé situace a eskalace, umíte vyjednávat
Dále preferujeme (je výhodou):
- jste manažer, který se podílí na náboru, hodnocení, motivaci svého týmu
- rámcové znalosti technologie Kafka
- znalost ElasticSearch
- povědomí o virtualizaci, Kubernetes, kontejnerizaci obecně
- zkušenost z prostředí s agilními metodikami
Offer
Nabízíme:
- zázemí velké společnosti nezatížené svazujícími procesy, naopak nabízíme velkou volnost
- spolupráci na hlavní pracovní poměr a plný úvazek
- zajímavé finanční ohodnocení s bonusy
- benefity: 5 týdnů dovolené (po 5. odpracovaném roce ještě týden dovolené navíc), příspěvky na penzijní a/nebo životní pojištění (1500,-), stravenky v hodnotě 115,-, příspěvky na sportovní a relaxační aktivity (Benefit Café Cafeteria), ActivePass, Fitko, 3 dny sick-days, dorovnání mzdy v případě nemoci, firemní vzdělávání, jazykové kurzy, možnost pravidelného home office (v době epidemie až full-remote), možnosti očkování proti chřipce/klíšťové encefalitidě, kurzy angličtiny, páteční firemní snídaně a středeční čerstvé ovoce, půjčky související s bydlením, kolektivní aktivity atd.
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.