This site uses cookies to offer you a better browsing experience.
We are sorry but the job is no longer open.
IT helpdesk (bez AJ)
Poskytování podpory zaměstnancům makléřské společnosti, řešení problémů, které nastanou při využívání běžných kancelářských aplikací, příprava prezentačních materiálů a další.
Popis
Pozici obsazujeme pro českou makléřskou společnost zabývající se pojištěním a finančním poradenstvím, která hledá nové zaměstnance do svého IT oddělení v Brně.
Vaší náplní práce bude:
- poskytování zákaznické a technické podpory zaměstnancům společnosti
- prvotní kontakt s uživateli, příjem jejich požadavků prostřednictvím e-mailu a telefonu
- řešení nastalých problémů – běžné problémy uživatelů pc, jako jsou problémy s MS Office, internetovým prohlížečem, emailovým klientem apod.
- vytváření prezentačních materiálů pro zaměstnance společnosti (ppt), tvorba uživatelských návodů
- spolupráce s dalšími kolegy z týmu
- cestování na pobočky po ČR a SR
Požadavky
- dobrá znalost práce v MS Office
- základní administrátorská znalost MS Windows
- výhodou znalost HTML, CSS, SQL
- min. SŠ vzdělání technického směru
- pozice je vhodná pro absolventy s požadovanými znalostmi i zkušenější kandidáty
- řidičský průkaz sk. B
- dobré komunikační dovednosti, vstřícnost a ochota, trpělivost, učenlivost, aktivní přístup, schopnost práce v týmu, chuť hledat řešení
- ochota cestovat (cca 20 % času)
Nabídka
- jedná se o práci na zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- společnost nabízí individuální výběr benefitů, například stravenky, mobil, penzijní či životní připojištění apod.
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Locality | Brno |
Locality | Brno |
Locality | Brno |