Junior Office Manager

Do menší pohodové pobočky v centru Brna hledáme někoho, kdo se postará, aby byla kancelář i všechny procesy 100% v pořádku.

Lokalita Brno
Kontaktní osoba Mgr. Petra Horáková
E-mail
Telefon +420 608 842 421

Popis

Pozici obsazujeme pro menší brněnskou pobočku mezinárodní společnosti zaměřené na vývoj a implementaci vlastního informačního systému pro pojišťovny.

Na této pozici budete:

  • pečovat o kancelář ve všech směrech, udržovat její bezproblémový chod a pořádek
  • mít na starosti hlídání termínů, kontrolu, zda jsou podmínky ve společnosti vyhovující a v souladu s českým právem
  • organizovat interní akce a konference
  • starat se o onboarding nových kolegů, pomáhat s HR a účetní agendou
  • komunikovat s dalšími pobočkami, účetní, právníkem, i se zaměstnanci
  • pracovat v neformálním prostředí v centru Brna

Požadavky

Hledáme nadšenou a pečlivou posilu, která:

  • má výborné komunikační schopnosti, dokáže se domluvit s kýmkoliv na čemkoliv a to v českém (případně slovenském) i anglickém jazyce
  • ráda komunikuje, nemá problém řešit věci osobně i po telefonu
  • dokáže vystupovat reprezentativně, zároveň ale nezkazí žádnou zábavu
  • umí pracovat s Excelem
  • má vystudovanou vysokou školu zaměřenou na ekonomii/právo/IT, případně je v závěrečném ročníku
  • zvládá stres, time-management, je zvyklá mít vždy vše v pořádku

Nabídka

  • jedná se o hlavní pracovní poměr, plný úvazek (ve výjimečném případě možnost zkráceného úvazku pro studenty)
  • společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení, mezi další benefity patří: plně hrazené stravenky, pružná pracovní doba, sick days, kurzy technických i jazykových dovedností dle vlastního výběru, vlastní laptop, plně hrazená multisport karta, pravidelné teambuildingy a další