Linux administrátor (i pro juniory)
Pro společnost vyvíjející IPTV službu hledáme Linux administrátora či administrátorku pro správu serverů a konfigurace IPTV služeb u zahraničních zákazníků.
Lokalita | Brno |
Kontaktní osoba | |
Telefon |
Popis
Pozici obsazujeme pro rychle rostoucí brněnskou společnost působící v oblasti IPTV služeb.
Co tě na pozici čeká?
- správa Linuxových aplikačních serverů (Debian a Ubuntu)
- dohlížení na běh poskytované služby, updatování a udržování služby v chodu
- instalace a konfigurace IPTV služeb u zahraničních zákazníků
- řešení akutních situací v serverovnách a datových centrech
- profesní růst a možnost práce ve fajn kolektivu
- on-call služby zhruba třikrát za měsíc
Požadavky
Jak si Tě představujeme:
- máš alespoň kratší zkušenost s administrací Linuxových serverů
- vyznáš se v síťových technologiích a architektuře sítí, umíš konfigurovat síťová zařízení
- rád si udržuješ přehled v nových technologiích v IT/ICT oblasti a jsi ochotný se dále vzdělávat
- umíš improvizovat a dokážeš samostatně řešit nenadálé situace
- máš angličtinu na komunikativní úrovni pro případnou komunikaci se zahraničními zákazníky
Výhodou:
- znalost Ansible a Gitu
- praxe s dohledovými systémy
- řidičský průkaz sk. B (v případě, že je potřeba navštívit serverovnu)
Nabídka
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr nebo práci na IČO
- plný úvazek
- štědré benefity: pružná pracovní doba, stravenky 100,-, Flexipasy nebo Multisport karta, 5 sickdays ročně, mobilní telefon s neomezeným voláním, notebook dle vlastního výběru, příspěvek na penzijní/životní pojištění, firemní snídaně, lekce AJ, profesní i osobní rozvoj, možnost využití částečného HomeOffice
- firemní produkt IPTV domů včetně přístupu k prémiovým kanálům, televizi a XBOX na pracovišti pro relax
- příjemné pracovní prostředí nekorporátního rázu v menší společnosti s občerstvením (ovoce, džusy) a výbornou kávou na pracovišti (mladý, přátelský a veselý kolektiv)
Pokud Tě nabídka zaměstnání zaujala, zašli nám svůj životopis nebo LinkedIN profil. Těšíme se na spolupráci!