Application support specialist

Hledáme specialistu na aplikační podporu a komunikaci s uživateli SW produktů!

Lokalita Praha, Brno
Kontaktní osoba
E-mail
Telefon

Popis

Pozici obsazujeme pro českou pobočku mezinárodní poradenské a finanční společnosti.

Na pozici budete:

  • mít na starosti aplikační technickou podporu uživatelů (pomoc při ztrátě hesel, tvorba manuálů a postupů pro řešení běžných protokolů, pravidelná školení uživatelů v kancelářích, pomoc při používání firemních aplikací)
  • spravovat firemní aplikace a produkty SW (pomoc s instalací a s tím spojené řešení problémů s již nainstalovaným SW)
  • řešit technické potíže s firemními produkty na základě požadavků uživatelů
  • odpovídat za incident a change management
  • komunikovat s projektovými a produktovými manažery
  • zaškoleni na všechny produktové aplikace, do budoucna je možnost profesního rozvoje i růstu

Požadavky

  • orientace v IT sféře, znalosti v oblasti IT technologií, primárně SW
  • znalost MS Office a znalost správy aplikací
  • min. pasivní znalost AJ (komunikativní velkou výhodou)
  • zkušenosti se správou aplikací či s poskytováním technické aplikační podpory velkou výhodou
  • zkušenosti s jednáním se zákazníky velkou výhodou
  • SŠ / VŠ vzdělání (velkou výhodou v IT oblasti)
  • místo je vhodné jak pro kandidáty s praxí, tak pro juniory (např. VŠ absolventy), praxe je velkou výhodou
  • dobré analytické myšlení, dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, kritické myšlení a týmový duch, chuť učit se nové věci

Nabídka

  • jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný nebo zkrácený úvazek (minimálně poloviční)
  • vhodné pro VŠ absolventy či studenty posledních ročníků
  • společnost nabízí pružnou pracovní dobu včetně občasného home-office, možnost profesního růstu, vzdělávání, zaměstnanecké benefity (3 sick days, 13. plat, stravenkový paušál, týden dovolené navíc, notebook a mobil i pro soukromé využití, firemní akce)

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.