Incident Manager

Hledáme zkušeného kolegu, který bude odpovědný za incident management na produktu webové aplikace v úspěšném R&D centru.

Lokalita Brno
Kontaktní osoba
E-mail
Telefon

Popis

Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku globální SW společnosti, která vyvíjí a dodává SW produkty v oblasti telekomunikací.

Co Vám svěříme:

  • prioritizování příchozích (interních) incidentů a jejich přiřazování do teamu DevOps engineers
  • později také vedení menšího týmu specialistů podporujících produktovou webovou aplikaci pro monitoring, analýzu, vizualizaci a reporting telco dat
  • obvykle se jedná o incidenty/žádosti o pomoc s integrací různých firemních produktů
  • řešení žádostí o kontrolu konzistence odeslaných nebo přijímaných dat, žádosti o kontrolu kompatibility schémat atd.
  • zodpovědnost za vyvíjené aplikace pro vysoce paralelní zpracování dat jak v Kubernetes, tak i v clusteru virtuálních strojů
  • budete se snažit předcházet možným eskalacím či problémům
  • pracuje se zde v agilním prostředí, budete úzce spolupracovat s Product managerem a Engineering Managerem

Požadavky

Koho bychom rádi potkali:

  • máte zkušenosti s koordinací supportu
  • máte zkušenosti s prioritizací a managováním externích nebo interních incidentů/ticketů (není nezbytnou podmínkou)
  • domluvíte se plynně anglicky s kýmkoliv po světě
  • vystudovali jste VŠ/SŠ technického směru
  • jste verbálně zdatní a jste schopní efektivně řešit nastalé situace a eskalace, umíte vyjednávat

Dále preferujeme (je výhodou):

  • jste manažer, který se podílí na náboru, hodnocení, motivaci svého týmu
  • rámcové znalosti technologie Kafka
  • znalost ElasticSearch
  • povědomí o virtualizaci, Kubernetes, kontejnerizaci obecně
  • zkušenost z prostředí s agilními metodikami

Nabídka

Nabízíme:

  • zázemí velké společnosti nezatížené svazujícími procesy, naopak nabízíme velkou volnost
  • spolupráci na hlavní pracovní poměr a plný úvazek
  • zajímavé finanční ohodnocení s bonusy
  • benefity: 5 týdnů dovolené (po 5. odpracovaném roce ještě týden dovolené navíc), příspěvky na penzijní a/nebo životní pojištění (1500,-), stravenky v hodnotě 115,-, příspěvky na sportovní a relaxační aktivity (Benefit Café Cafeteria), ActivePass, Fitko, 3 dny sick-days, dorovnání mzdy v případě nemoci, firemní vzdělávání, jazykové kurzy, možnost pravidelného home office (v době epidemie až full-remote), možnosti očkování proti chřipce/klíšťové encefalitidě, kurzy angličtiny, páteční firemní snídaně a středeční čerstvé ovoce, půjčky související s bydlením, kolektivní aktivity atd.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.