Business Analytik/Project koordinátor pro intranet
Hledáme zkušeného business analytika, který bude mít na starosti implementaci nového intranetu a souvisejících aplikací.
Lokalita | Brno |
Kontaktní osoba | |
Telefon |
Popis
Pozici obsazujeme pro zahraniční strojírenskou společnost a její interní globální IT tým.
Na pozici Vás čeká:
- budete fungovat jako technický konzultant a koordinátor pro implementaci nového řešení v oblasti intranetu a komunikace se stakeholdery
- společně s dalšími kolegy se budete podílet na soustavné digitalizaci napříč firmou
- úzce budete komunikovat především s marketingovým a komunikačním oddělením, budete zpracovávat jejich požadavky a předávat je do IT
- budete zodpovědný za IT řešení a SW nástroje pro marketing a komunikaci
- povedete projekt tvorby nového intranetu společnosti
- budete řídit transformaci několika aplikací na platformu Office 365
- spolupráce s externími integračními partnery
Požadavky
- dobrá znalost MS prostředí, ideálně zkušenost s Office 365
- AJ na komunikativní úrovni
- alespoň 4 roky praxe v oblasti business analýzy a aplikačního managementu
- zkušenost s koordinací externích IT dodavatelů
- zkušenost s IT projekty v oblasti intranetu a komunikace
- výhodou praxe s návrhem řešení v oblasti Office 365, napojením na MS aplikace apod.
- SŠ/VŠ v oblasti IT
- schopnost pracovat v mezinárodním prostředí, dobré komunikační dovednosti
- praktičnost, analytické schopnosti, flexibilita a ochota se učit
- schopnost pracovat samostatně a strukturovaně, iniciativní přístup
Nabídka
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- celá řada firemních výhod (roční bonus, dovolená navíc, výhodné telefonování, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, pružná pracovní doba, možnost částečného home-office a další)
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.