Asistentka v SW společnosti

Hledáme šikovnou asistentku do SW společnosti, která bude zajišťovat administrativní podporu a starat se o 50 zaměstnanců.

Lokalita Brno
Kontaktní osoba
E-mail
Telefon

Popis

Pozici obsazujeme pro mezinárodní SW společnost, která se zabývá výzkumem a vývojem v oblastech aplikované kryptologie.

Na pozici budete:

  • zajišťovat běžnou administrativní podporu týmu (nákupy letenek, zajištění ubytování v rámci služebních cest, vyřizování víz atd.)
  • zodpovědná za kontrolu účetních dokladů, faktur, přípravu podkladů pro mzdy, správu stravenek a pokladny
  • vyřizovat telefony a péči o návštěvy
  • vytvářet zápisy z porad, archivace smluv, poštovní agenda
  • podílet se na tvorbě propagačních materiálů
  • příprava podkladů pro nové a odcházející zaměstnance a stážisty
  • zodpovědná za agendu BOZP

Požadavky

  • znalost práce s MS Office
  • výhodou znalost ERP Helios
  • dobrá komunikativní znalost AJ
  • alespoň 2 roky praxe na podobné pozici
  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • organizační schopnosti, vstřícný přístup, samostatnost, flexibilita

Nabídka

  • společnost nabízí zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek; smlouva je na dobu určitou, jedná se o zástup za mateřskou dovolenou
  • práce na dobře dostupném místě v centru Brna, příjemné prostředí, mladý kolektiv
  • odpovídající platové ohodnocení a zajímavé benefity (25 dnů dovolené, sick days, Flexipass, výuka AJ, káva a občerstvení na pracovišti, firemní notebook)

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat. Ostatní zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat, jakmile pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.